Direktlänk till inlägg 15 februari 2009

Är helgen redan slut??

Av Zizzi ... - 15 februari 2009 20:48

på riktigt alltså, vart tog den vägen??


I fredags lämnade vi ungarna till sina andr föräldrar å gick över till MOna å Roger...


...Tacos stod på schemat.


Jag å Mona fixade klart maten medan Roger va på Jula å Pär körde hem från Västerås...


...tog köttfärsen å ost dippen å började gå ner för trappen och samma sekund som jag säger "fattar inte att Mona kan springa ner för den här trappen(brant med smala steg)" å killarna kom in genom dörren där nere så halkade jag å åkte kana ner för trappen...


...å köttfärsen hamnade i de tio par skor som stod i skohyllan...


...å ostdippen på väggen ovanför...


...så jävla typiskt mig!!!


Varför va jag tvungen att säga så`???!!


Det är ju lixom som att be om det!!!


Jag klarade mig fint...


Men maten va ju typ förstörd...


Som tur är hade Rpger missat att Mona skulle handla och oxå handlat till tacosen så han gick upp å stekte mer köttfärs...


...å jag skurade deras hallgolv...


...å Mona tvättade skor...


Men till slut fick vi mat å en trevlig fredagskväll blev det...


Igår va vi in till stan en sväng å köpte ett par jeans till mig...


...å present till Magda...


...å så åkte vi hem å tittade på ett par filmer, den ena riktigt bra, den adre bra om den hade slutat vid det som verkade som första slutet och inte bara fortsatt å fortsatt tills att hela filmen va helt förstörd!


Tänk att ett slut på en film så totalt kan förstöra en hel film!!!


Men så kom Roger å Camilla över med ett kilo räkor som vi åt tillsammans medan vi tittade på Melodifestivalen...


Shit va vi garvade till Markoolio, han är ju stört skön!!!


fast annars va startfältet rätt jämnt kändes det som...


...men när Lili & Sussie sjöng Oh Mamma, så fick jag en deja vu från Mellanstadiet då jag å Carro mimade och dansade till den låten på roliga timmen...


...å då snackar vi Kasettband...:-D


Finns det än eller är det ett helt utdött fenomen??


Ha, ha, vi har ingen kasettspelare i alla fall...:-P


Sen efter Melodifestivalen somnade vi allihopa i varsin ände av soffan, Roger & Camilla i den ena å jag å Pär i den andre...


...så så trevligt hade vi det...;-)


Så idag har vi varit upp å vänt i Kolsva, hämtat hem trollet och firat Magda på 12-årsdagen!


Så svich sa det å så va ännu en helg till ända å det är snart dax att kliva upp å gå till jobbet igen...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zizzi ... - 1 mars 2009 12:22

Vart har ni tagit vägen??   Ni har väl inte missat att jag har flyttat över bloggandet till min nya blogg??   Saknar er, allihop!   Jag vet att det har varit lite si så där med bloggandet ett tag, men nu är jag på G igen och det skulle vara roligt om...

Av Zizzi ... - 24 februari 2009 20:11

...skrivit i nya bloggen, ni som länkar hit, länka gärna dit istället...:-)   Hoppas ni har en bra dag allihopa!!   Kram på er! ...

Av Zizzi ... - 23 februari 2009 20:06

Nää, idag har jag inte irriterat mig nämnvärt på någonting, är inte ens trött och ingenting speciellt har egentligen hänt så jag borde nog egentligen strunta i att blogga men jag lovade visst att lägga ut en kontaktannons åt någon idag så kika in i m...

Av Zizzi ... - 23 februari 2009 18:29

Ge mig vår!!!

Av Zizzi ... - 22 februari 2009 21:49

...mitt renoverings objekt har påbörjats, varsågod och ta en titt...   ♥ღ Livet med en prinsessa och två bonusprinsar ღ♥ ...

Presentation

Omröstning

Är det första gången du är här?
 Ja och jag kommer garanterat tillbaks
 Ja, men jag kommer INTE tillbaks
 Nej, jag är här dagligen
 Nej, jag tittar in då och då
 Nej, men det har alltid varit av misstag
 Annat, vad??

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards