Direktlänk till inlägg 21 februari 2009

Vem fick lämna Let

Av Zizzi ... - 21 februari 2009 13:00

Jag har inte den blekaste kom jag på nu, å inte kan jag ens säga något om de som dansade igår.


Shit jag måste se reprisen!


Jag tror att jag var den som somnade först, å när jag vaknade till så sov alla andra oxå.


I soffan!


Så så kul hade vi det igår, i alla fall till Let's Dance, innan vi somnade så hann vi ju med lite annat i alla fall.


Pär tog killarna å åkte till Skövde, jag tog Tova å åkte till stallet. Det hann bli mörkt innan vi kom dit så vi skippade att rida, känns inte så bra å rida ut med Tova när det är mörkt å halt. Själv hade jag ju kunnat ta en tur, men det hade inte varit så himla snällt mot Tova. Tur att hon är så förståndig min tjej så hon inte blev arg eller ledsen, hon gick glatt ut å hämtade in Jenny, ryktade och gosade massor, en lång stund innan hon glatt släppte ut henne igen och hjälpte till att mocka.


Å för att inte Chibon skulle bli sotis så gosade hon med honom oxå en lång stund i hans box. Tova når inte ens upp till Chibons knä, men han e som en hund och älskar barn, står så snällt å håller ner huvudet när det kommer ett barn så det kan klappa honom.


Jenny är ju oxå hur go som helst och jag som egentligen inte gillar shettisar har tänkt om lite, hon är sååå snäll, skulle aldrig göra en fluga illa ens, älskar att bli ompysslad och står tålmodigt stilla medan Tova eller Elin håller på med henne. Annars är min erfarenhet av just shettisar att de är ganska ouppfostrade och inte alls en barn häst, vilket jag fortfarande inte tycker att de är egentligen, men Jenny är mer som en stor häst i en liten hästs kropp.


Åh, undrans tro om vi hinner ta oss en tur idag, det skriker i min kropp efter att hoppa upp på hästen och ta en tur i skogen. Måste nog skynda på med tårtorna nu så vi kan sticka iväg en sväng sen.


See ya!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zizzi ... - 1 mars 2009 12:22

Vart har ni tagit vägen??   Ni har väl inte missat att jag har flyttat över bloggandet till min nya blogg??   Saknar er, allihop!   Jag vet att det har varit lite si så där med bloggandet ett tag, men nu är jag på G igen och det skulle vara roligt om...

Av Zizzi ... - 24 februari 2009 20:11

...skrivit i nya bloggen, ni som länkar hit, länka gärna dit istället...:-)   Hoppas ni har en bra dag allihopa!!   Kram på er! ...

Av Zizzi ... - 23 februari 2009 20:06

Nää, idag har jag inte irriterat mig nämnvärt på någonting, är inte ens trött och ingenting speciellt har egentligen hänt så jag borde nog egentligen strunta i att blogga men jag lovade visst att lägga ut en kontaktannons åt någon idag så kika in i m...

Av Zizzi ... - 23 februari 2009 18:29

Ge mig vår!!!

Av Zizzi ... - 22 februari 2009 21:49

...mitt renoverings objekt har påbörjats, varsågod och ta en titt...   ♥ღ Livet med en prinsessa och två bonusprinsar ღ♥ ...

Presentation

Omröstning

Är det första gången du är här?
 Ja och jag kommer garanterat tillbaks
 Ja, men jag kommer INTE tillbaks
 Nej, jag är här dagligen
 Nej, jag tittar in då och då
 Nej, men det har alltid varit av misstag
 Annat, vad??

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards