Direktlänk till inlägg 19 februari 2009

Utmaning

Av Zizzi ... - 19 februari 2009 21:25

Utmanad av Angelika


OM mig.
1.Hur mycket är klockan just nu? 21:26

2.Namn? Cecilia Anna L
3.Vart bor du? F-by
4.Hur många barn vill du ha? 1 och henne har jag redan...=) (Vill oxå behålla mina bonusar, men alltså inte ha fler egna barn)
5. Vill du gifta dig? Kalla mig gärna konstig, men nej...
6. Har du ätit sushi? Mumsfilibabba!!!

7. Favoritglass? TipTop & Geisha

'8. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? 1 paket, Tovas favvisar...=)

9. Humör? Trött som satan...*gäsp*


FYRA GREJOR
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen?
Nej

2. Har du en hund? Nope

3. Sover du helst själv eller med någon? Med någon, är ju mörkrädd...
4. Tror du på spöken? Ja, tills motsattsen är bevisad...=)


SKULLE
1. Skulle du vilja vara längre?
Ja det hade jag nog allt velat vara
2. Skulle du vilja väga mer? No Way!!

3. Skulle du vilja ha sex nu? Inte just precis nu, men senare kanske...;-)


KAN
1. Kan du röra på öronen?
Ja, med handen...;-)
2. Kan du slicka dig på näsan? Nä, å de e jag glad över att jag inte kan...:-P
3. Kan du kolla i kors med ögonen? Nää, jag kan inte de...:-( *försöker*

4. Kan dina föräldrar lita på dig? Ja, de tror jag nog...
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Ha, ha, inte en chans...

6. Kan du va på en fest utan att dricka? Ja, utan problem!
7. Kan dina vänner lita på dig? Ja absolut!
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? Nope, då hade jag nog lixom gjort det redan...:-P

9. Kan du suga? Va är det här för en fråga egentligen då??Ja det kan jag...
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Ja, om någon annan håller i pengarna...;-)

HAR
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
Ja, vem har inte gjort det???

2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Ja, massor...=)
4. Har du någonsin haft sex med någon? Undrar de ja....


...ja, inte lever jag i celibat iaf...


...å inte e Tova ett resultat av jungfrufödsel...


...så ja!

5. Har dina föräldrar ljugit för dig? Jajemän!

6. Har du varit full den här månaden? Nej inte vad jag kommer på..
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Ja!
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? Nej, men ska snart göra de...
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? Menar ni att jag ska komma ihåg hur gamla alla som jag har pussat har varit?? Inte en aning!!

10.Har du haft sex med någon som är tre år äldre? Japp, å de va värdelöst!
11.Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Nää, inte just 4 år äldre...

12.Har du blivit påkommen när du har haft sex? Jajemän...

13.Har du haft sex med mer än tre personer? Ja,men inte samtidigt!
14.Har du ljugit på någon fråga? Nej


Så då ska jag utmana då....


...väljer

Ellinor

Nettan

Linda

Sara-Li

Lisa


...å alla andra som vill...:-D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zizzi ... - 1 mars 2009 12:22

Vart har ni tagit vägen??   Ni har väl inte missat att jag har flyttat över bloggandet till min nya blogg??   Saknar er, allihop!   Jag vet att det har varit lite si så där med bloggandet ett tag, men nu är jag på G igen och det skulle vara roligt om...

Av Zizzi ... - 24 februari 2009 20:11

...skrivit i nya bloggen, ni som länkar hit, länka gärna dit istället...:-)   Hoppas ni har en bra dag allihopa!!   Kram på er! ...

Av Zizzi ... - 23 februari 2009 20:06

Nää, idag har jag inte irriterat mig nämnvärt på någonting, är inte ens trött och ingenting speciellt har egentligen hänt så jag borde nog egentligen strunta i att blogga men jag lovade visst att lägga ut en kontaktannons åt någon idag så kika in i m...

Av Zizzi ... - 23 februari 2009 18:29

Ge mig vår!!!

Av Zizzi ... - 22 februari 2009 21:49

...mitt renoverings objekt har påbörjats, varsågod och ta en titt...   ♥ღ Livet med en prinsessa och två bonusprinsar ღ♥ ...

Presentation

Omröstning

Är det första gången du är här?
 Ja och jag kommer garanterat tillbaks
 Ja, men jag kommer INTE tillbaks
 Nej, jag är här dagligen
 Nej, jag tittar in då och då
 Nej, men det har alltid varit av misstag
 Annat, vad??

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards